חלון אפשרויות – אלומיניום

מעצבת פנים בראשון לציון עיצוב חדר שינה

סגירת הפתחים בבית באמצעות חלונות ודלתות הינה תהליך מורכב, המחייב התייחסות מדוקדקת לאספקטים שונים: עיצוב, אטימה ועמידות של מוצר הנמצא בשימוש יומיומי, לאורך שנים.

עיצוב על ידי חלונות אלומיניוםחלונות ודלתות מאלומיניום הם הפתרון האולטימטיבי לסגירת פתחים, ומחליפים פתרונות עץ וברזל הדורשים תחזוקה יקרה ומתמדת ומתאימים פחות לאקלים ולתרבות הדיור הישראליים.

בעת בניית בית פרטי, ההוצאה על אלומיניום הינה ההוצאה השניה בגודלה אחרי עלות בניית השלד.  לפיכך, יש להתייחס לבחירת ספק אלומיניום  כאתגר חשוב, שמחיר הטעות בו גבוה במיוחד

קיימים מספר פרופילי אלומיניום עיקריים:

פרופיל אלומיניום סטנדרטי

קיימות סדרות שונות של פרופילי אלומיניום ברוחב ובעיצוב משתנים, שניתן למצוא בפרויקטי בניה רבים – בניה רוויה ופרטית. פרופילים אלה, המוצעים ע"י יצרני פרופילים שונים, משמשים כפתרון פשוט וזול יחסית לסגירת פתחים בבתים שאינם דורשים עיצוב מיוחד ו/או נבנים בתקציב מוגבל. למעט המגבלות העיצוביות, פרופיל זה מציע מגוון של גוונים וטקסטורות.

פרופיל בלגי

לפרופיל הבלגי יש ביקוש בעיקר בעת עיצוב בתים בסגנון כפרי, פעם זה היה הברזל שהיה החומר השולט כאשר עובדים בשיטת עיצוב כפרי , היום זה האלומיניום. הפרופיל הבלגי מגיע ברמת איטום גבוהה, בידוד תרמי ואקוסטי, צביעה מתקדמת וגימור מושלם, רמת העמידות והאיכות שלו גבוהה ומדויקת, כמו שרק אלומיניום יכול להציע.

פרופיל מינימלי

מעניק לבית תחושה של ניקיון ומראה מודרני ועכשווי, לצד כל היתרונות המפורטים לעיל. ניתן ליישום בעת עיצוב משרדים, עיצוב מספרות וחלונות ראווה.

פרופיל בלגי עבה

מעניק לבית מראה מחוספס מעט, עם יתרונות של עמידות ובידוד מושלם.

שלב היצור הוא קריטי וחשוב לודא שהיצרן משתמש בפרופילים איכותיים, ובאביזרים היעודיים שעוצבו לכל סדרת פרופילים ואינו "חוסך" בעלות חומרי הגלם על חשבונכם.

ההתקנה ואיטום הוא השלב האחרון.  איכות ודיוק ההתקנה באים לידי ביטוי באטימה ממלאה, בסגירה ופתיחה קלות ומאוזנות ובאופן שאינו שוחק את המנגנונים השונים
[/av_textblock]

[av_heading tag='h4' padding='10' heading='למידע נוסף אודות שירותי עיצוב פנים השאירו פרטים באמצעות הטופס' color=" style=" custom_font=" size=" subheading_active=" subheading_size='15' custom_class="][/av_heading]

[av_codeblock wrapper_element=" wrapper_element_attributes=" custom_class="]
[contact-form-7 id="3621" title="טופס צור קשר – עמודים פנימיים"]
[/av_codeblock]

[av_social_share title='שתפו את הפוסט ' style='minimal' buttons='custom' share_facebook='aviaTBshare_facebook' share_twitter='aviaTBshare_twitter' share_pinterest='aviaTBshare_pinterest' share_gplus='aviaTBshare_gplus' share_mail='aviaTBshare_mail' custom_class="]

[/av_one_full]

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן