כללי ברזל לעיצוב דירה יוקרתית

עיצוב דירות יוקרה מרהיב

שיפוץ ועיצוב הבית הם שני פרמטרים החוברים יחד, הרי בתהליך עיצוב הבית יש צורך לדאוג לעצב אותו בצורה מזמינה, כזאת שתאפשר לכם ליהנות מחלל בית נעים ואוירה חמימה לכל דיירי הבית. כיום, אנשים רבים מרגישים שהם לא בעלי ידע מספק ועשיר על מנת לעצב בתים בצורה רשימה ויוקרתית, לכן הם פונים למעצבי פנים שיסייעו להם לצלוח את התהליך ולעצב להם חלום אישי משלהם – דירת יוקרה מעוצבת.

עיצוב סלון וינטג יוקרתי

עיצוב דירות יוקרה – כללים שחשוב לשים לב

גוונים

שילוב גוונים בחלל היא המשימה המורכבת יותר בעיצוב הבית, כך שמצד אחד ניגודי צבעים יכולים להרוס את המראה העיצוב של החלל, אך שילוב צבעים מתאימים יכולים להעשיר את החלל. לכן ראשית דעו כי גוונים בהירים מגדילים את החלל ויצרים תחושת רחב, אך מצד שני גוונים כהים מקטינים את החלל.

בעיצוב דירות יוקרה יש לשים לב להסחות דעת של אלמנטים זהים בחלל

חשוב לתת במה לכל אלמנט על מנת שהוא יקבל את מלוא תשומת הלב, לדוגמא, אל תניחו תמונות שאינן זהות על אותו קיר, או על תעמידו שני פסלים בקרבת מקום, כך שכל אלמנט יקבל תשומת לב משלו.

להגדלת החלל צרו חזית שקופה

חזית שקופה היא פתרון נהדר בבתים פרטיים והיא יוצרת תחושת אין סוף ומרחב רב בחלל ומאפשרת לנו ליהנות מהנוף הנשקף מהחלון. חזית זו יכולה להאיר את הבית באור טבעי בכל שעות היום, כך שאין צורך להדליק תאורה בחלל והיא יוצרת מרחב איסופי וחלל מרווח.

נצלו כל חלל בתבונה

לעיתים, אנו רואים בחלל פינות די מוזנחות שלא ניצלו אותם כראוי והם משפיעות על הנראות הכללית של החלל. לכן, אל תפספסו שום פינה בבית, אלא נצלו כל פינה בחכמה לצורך אחסון, תליית בגדים, הצבת שידות ועוד מיני אלמנטים נוספים.

שלבו טאצ'ים קטנים בחלל בטוב טעם

לא סתם נאמר "כל המוסיף גורע" חשוב לדעת כיצד לשלב את הטאצ'ים הקטנים שיעשו את ההבדל בין בית סטנדרטי לבית יוקרתי. לכן, שלבו בתבונה פרטי נוי על מנת שהם ישתלבו היטב בחלל.

למידע נוסף אודות עיצוב פנים לדירות יוקרה לחצו כאן

[/av_textblock]

[av_social_share title='שתפו את הפוסט ' style='minimal' buttons='custom' share_facebook='aviaTBshare_facebook' share_pinterest='aviaTBshare_pinterest' share_gplus='aviaTBshare_gplus' share_mail='aviaTBshare_mail' custom_class="]

[/av_one_full]

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן