כתבה שפורסמה באתר ישראל היום

כתבה שפורסמה באתר ישראל היום

"אינה פלמזנסקי מעצבת פנים, לוקחת אתכם למסע מופלא"

כתבה שפורסמה באתר ישראל היום חברת In’Designs, בניהולה של אדריכלית הפנים אינה פלמזנסקי, מזמינה אתכם לצאת למסע מופלא שבסיומו יהפוך הבית שלכם – למקום שבו מרגישים בבית, מרגישים בנוח ומרגישים אתכם בכל פינה ופינה.

כיום אינה פלמזנסקי נמנית בין חברי האגודה לאדריכלי הפנים בישראל (IFI). כבר בתחילת דרכה כמעצבת צעירה רכשה ניסיון רב והתמקצעה בחברות הבניה השונות, חברות מטבחים, חברות קרמיקה ונגריות. כאשת מקצוע היא מציעה חיבור ייחודי בין עולם עיצוב הפנים לבין שני נושאים נוספים שהיא מחוברת אליהם ומוצאת שהם בלתי נפרדים – תחום הנגרות ותחום האומנות. בנוסף להיותה אדריכלית פנים, אינה פלמזנסקי היא גם אומנית וציירת ונהנית לחבר בין עולמות אלה על מנת להפוך כל עיצוב ליצירה של ממש.

אחד העקרונות החשובים של סטודיו In’Designs הוא השימוש בצבע. לחוש את הרגישות לצבע, למצוא את האיזון שקיים בעולם הצבע תוך נסיון ליצירת תחושת רוגע ושלווה כפי שצריכה להיות בכל בית ובכל חלל. מעבר לכך מציעה החברה ניסיון רב בעבודות נגרות מסוגים שונים, אהבה גדולה לעולם החומר ובחינה מעמיקה של הפרטים הטכניים הקטנים, אלה שייתנו את הטון הסופי.

הבתים הרבים שעוצבו על ידי In’Designs אפשרו התמקצעות בתכנון נכון של מטבחים – הן מבחינה עיצובית והן מבחינה ארגונומית. מעבר ליופי ולפרקטיות – הבית כולו והמטבח בפרט צריכים להיות נוחים ונעימים לשהייה וביצוע פעולות. בזכות ידע רב בנושאי סניטציה, בעולם חומרי הגמר (ובפרט החיפויים והריצופים) הסטודיו מצליח לקלוע בדיוק לצרכי הלקוחות, למה שהם מחפשים ומתאים להם בדיוק. א.פלמזנסקי עצמה רואה חשיבות רבה בהתמקצעות מבחינה טכנית – הבנת תהליך הייצור של חומרי הגלם, למידת הפרטים הטכניים של מוצרי הבניה והנגרות והכרות מעמיקה של חומרי הגמר השונים.

לכתבה המלאה לחץ כאן

לעמוד הפייסבוק

סלון מעוצב בפנטהאוז
[/av_textblock]

[av_social_share title='שתפו את הפוסט ' style='minimal' buttons='custom' share_facebook='aviaTBshare_facebook' share_twitter='aviaTBshare_twitter' share_pinterest='aviaTBshare_pinterest' share_gplus='aviaTBshare_gplus' share_mail='aviaTBshare_mail' custom_class="]

[/av_one_full]

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן