עיצוב בית ישן

עיצוב בית ישן

אחד האתגרים אשר עומדים בפני מעצבי פנים הוא עיצוב בית ישן. הרי בית כזה מגיע כבר עם מבנה מסוים, תכנון שלא ניתן לסטות או לשנות אותו, מה שמחייב בהכרח לעמוד בתנאים הקיימים על מנת שיהיה ניתן לעצב אותו בצורה יפה ויעילה.

עיצוב בית ישן יכול להתבצע בצורות שונות, כשיש לקחת בחשבון שמדובר על עיצוב במספר חלקים. למשל עיצוב חללים פנימיים וכן עיצוב חיצוני, במידה ומדובר בבית פרטי. עיצוב חיצוני לבתים פרטיים מתייחס בין היתר לאופן בו הקירות ייראו, הפתחים של המבנה ייראו וכן חלקים אחרים במבנה.

עיצוב בית ישן הוא אתגר לא פשוט, מאחר והוא דורש תוכנית פעולה כיצד לקחת את העיצוב החדש ולשנות אותו באופן שלא יפריע לשגרת החיים מצד אחד ומצד שני, ייצור מקום עם עיצוב חדש. לא תמיד זה אפשרי, מן הסתם, אך כשזה ניתן, זה משפר ברמה ניכרת את התחושה בתוך המבנה ויתרה מזו, זה יכול להגדיל את ערך הנכס באופן משמעותי.

בין הסגנונות השונים, אנחנו יכולים למצוא עיצוב בתים בסגנון כפרי מודרני וכן בסגנונות נוספים, בין אם קלאסיים, סגנון מודרני הייטקיסטי, סגנון עירוני ועוד. עיצוב בית ישן, יכול להתבצע, עם זה בשביל ליצור תחושה של שינוי ועם זה מאחר והבית לא תוכנן בצורה מיוחדת ולא עוצב כשהוא נבנה, וכעת רוצים לעשות זאת, מסיבות שונות.

לשם כך, יש לשכור מעצב או מעצבת אשר מתמחים בעיצוב בית ישן על פי סגנונות שונים, מי שנבחר לעצב את המקום אמור להגיע אליו בשביל להכיר אותו, להציע תוכניות שונות לעיצוב, ולקדם את התהליך צעד-צעד. חשוב לציין שתהליך העיצוב יכול לכלול החלפת ריהוט וחלקים אחרים בנכס, הוצאת חלקים ישנים לצמיתות או באופן זמני, צביעה של הקירות, החלפת דלתות וחלונות, התקנת אמצעים שונים ועוד. במידה ויידרש תהליך עמוק יותר של תכנון, יש סיכוי סביר שאל המעצב או המעצבת ייחברו אדריכלים ומתכננים שיעבדו על תוכנית לתכנון מחודש של המבנה.

אם אתם רוצים עוד על עיצוב בתים בסגנון מודרני, בין אם זה עיצוב בית ישן ובין אם זה עיצוב בתים חדשים יותר, אתם מוזמנים לפנות אלי, שמי אינה ואני בעלת משרד אינדיזיינס. אני מתמה בעיצוב בית ישן על פי סגנונות שונים. אתם מוזמנים לפנות אלי ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביים לעיצוב ולתכנון הבית.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן