עיצוב בתים כפריים

עיצוב בתים כפריים

בשנים האחרונות אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר אנשים, אשר מבקשים לעצב את ביתם בסגנון כפרי. אף על פי שמדובר, לא פעם, במבנים אשר נמצאים בשטחים עירוניים הרי שאנשים רבים בוחרים להשתמש באפשרות של עיצוב בתים כפריים. זאת בשביל להעניק למבנה אווירה אינטימית, נעימה, שתגרום לחזור הביתה כל יום ולחשוב שהם חיים בכפר ולא בעיר.

עיצוב פנים הבית בסגנון כפרי או עיצוב פנים סקנדינבי, שגם הוא נישת עיצוב שתופס תאוצה בישראל, מתבצעת על ידי מעצבי פנים מומחים, אשר התמחות בסגנונות עיצוב אלו. מדובר על סגנונות עיצוב אטרקטיביים מאוד בזכות השימוש בחומרי גלם איכותיים וכן בזכות היכולת ליהנות מאפשרות של עיצוב מיוחד, שגם משרה אווירה נעימה וגם הוא מאוד פרקטי מבחינת השימוש שניתן לעשות בחדרים השונים בבית.

עיצוב בתים כפריים כולל שימוש באלמנטים עדינים, פשוטים, שימוש בשטח שקיים במבנה בצורות שונות כך שיווצרו מרחבים פתוחים יותר מתוך כוונה להכניס הרבה אור אל תוך השטח, שימוש במתכת עדינה, פרופילים של אלומיניום שמשתלבים היטב בתוך העיצוב וכמובן שימוש בעץ. אנחנו מכירים עיצוב מטבחים כפריים, בהם אפשר למצוא שימוש רב בעץ, אך אנחנו יכולים למצוא שימושים בעץ גם כשמדובר בעיצוב בתים כפריים באופן רחב יותר. מדובר על שימוש בעץ מלא, בין אם זה אורן, גרשוני ועוד.

עיצוב פנים הבית בסגנון סקנדינבי או בסגנון אחר, מותאם הרבה פעמים על פי צורת המבנה כמובן, כמות המשתמשים בו וכיצד רוצים להשתמש במבנה. ברור מאליו שאם מדובר על מבנה שכולל משפחה מרובת ילדים, הרי שהעיצוב חייב להיות מותאם לצורך כך, מצד שני, אם מדובר על זוג צעיר, אז הרבה יותר פשוט ליהנות מעיצוב פנים הבית בסגנון כפרי או מעיצוב פנים סקנדינבי, שכן יש יותר מקום, אפשר לעשות שימוש בחללים בצורה הרבה יותר פשוטה, קל יותר לעשות את החיבור בין החללים השונים ולשמור על סגנון עיצוב אחיד בכל המבנה.

לשם כך, יש צורך להיעזר במעצבי פנים שיש להם ידע והתמחות בנושא, ויודעים כיצד לעצב את המבנה על פי צרכי ורצון הלקוחות.

לסיום, אם אתם מעוניינים בעיצוב בתים כפריים או בעיצוב פנים סקנדינבי, אתם מוזמנים לפנות אלינו. אנחנו במשרד indesigns, נשמח להציג בפניכם תיק עבודות אשר מציג את מגוון העיצובים שלנו, ונשמח לשמוע מכם איזה עיצוב מתאים לכם. אתם יכולים לפנות אלינו עוד היום במייל או בטלפון.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן