עיצוב פנים חדרי ילדים

עיצוב חדר ילדים בדירת יוקרה

עיצוב פנים חדרי ילדים

כל מי שמתעסק בתחום של עיצוב פנים יודע, קיים הבדל עצום בין עיצוב פנים של חדרי ילדים ונוער לבין עיצוב חדרי הורים. העיצוב נובע מסיבות שונות, אשר צריך לומר כמעט ואין משתנות עם השנים באופן מהותי וכן השינויים שמתבצעים, הם יחסית מינוריים.

במאמר זה אנחנו נבחן את ההבדלים בין עיצוב פנים חדרי ילדים ועיצוב חדרים לנוער לבין עיצוב יחידות הורים. כמו כן אנחנו נסביר בקצרה, כיצד ההבדלים משפיעים על העיצוב. חשוב לומר, אנחנו נשים דגש על 2-3 נקודות עיקריות, שהן מהוות את הבסיס לכל הנושא של עיצוב פנים הן בחדרי ילדים והן בחדרי הורים.

ההבדלים בין עיצוב פנים חדרי ילדים לעיצוב חדרי הורים

ההבדל הראשון נובע מהגיל. בסופו של דבר, האופן בו אנחנו אמורים לעצב את חדר הילדים שונה מהאופן בו אנחנו אמורים לעצב את חדר ההורים, מסיבה אחת מאוד פשוטה, מי שישן בו יכול להיות בגיל 5, 6, 10, זה לא אותו טעם ולא אותה גישה של עיצוב כמו בחדר ילדים של בני שלושים ומעלה. בין אם מדובר בעיצוב ילדותי (במובן הטוב של המילה) לבין עיצוב שמסמל בני נוער, מודרני, מרדני לבין עיצוב יחידות הורים שהוא יותר שמרני, יותר פרקטי.

ההבדל השני נובע מהגודל. חדרי ילדים והורים לא תמיד הם באותו גודל, גם הריהוט שנמצא בחדר הוא שונה. מיטה זוגית תופסת יותר מקום ממיטת ילדים, במסגרת עיצוב פנים חדרי ילדים צריך לקחת בחשבון אביזרי עיצוב שונים כמו ריהוט (ספרייה ומדפים) צבע הקירות, וילונות לחדרי ילדים וכו'. דבר שלא נמצא בחדר הורים, כמו כן נמצא הרבה פעמים בחדר ילדים טלוויזיה, ארגז צעצועים ועוד. דברים שאין ביחידת הורים.

חשוב להדגיש, אף על פי שבגיל קיימת יותר קירבה בין בני נוער להורים, מאשר ילדים והורים, הרי שבכל הקשור לעיצוב חדרים לנוער, המרחק הוא עדיין עצום. הרי בני נוער ינסו להרחיק את עצמם כמה שיותר מההורים, וזה יבוא לידי ביטוי גם בעיצוב חדר השינה שלהם כמובן, בין אם זה יהיה בריהוט שונה, שימוש בפוסטרים וכרזות ועוד.

אם אתם רוצים לדעת עוד על עיצוב חדרי ילדים או אם אתם מעוניינים בעיצוב יחידות הורים, זה הזמן ליצור איתנו קשר. אנחנו בחברת אינדיזיינס נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל שלב. ניתן ליצור איתנו קשר במייל או בטלפון. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום לקבלת הצעות מחיר אטרקטיביות בנושא.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן