טיפים לעיצוב פנים 2016

עיצוב משרדים

מהלך שיפוץ הבית או בנייתו מחדש הוא ללא ספק משימה מורכבת, אך התוצאה הסופית שווה את המאמץ הרב. עם תכנון בצורה נכונה, תוכלו לקבל בית פרקטי ומזמין כזה שכיף להיות בו. עולם עיצוב פנים מכיל בתוכו נישות רבות ושימוש בבעלי מקצוע שונים, כך שתמיד כדאי להיעזר בשירותיהם של מעצבי פנים על מנת לצלוח את המשימה ולסיים אותה כמה שיותר מהר ללא עיכובים מיותרים.

החכמה בעיצוב פנים, לדעת לתכנן הכל בצורה מסודרת ביותר וכן גם רשימת צ'ק ליסט לא תזיק במקרה זה, אלה רק תסייע לכם בתהליך.

עיצוב מטבחים

אז מה חשוב לדעת בכל התהליך?

בצעו רשימה מסדרת הכוללת את כל שלבי השיפוץ

עיצוב פנים נכון מתחיל מהפרטים הקטנים ביותר, אך חשוב לדעת שרק על ידי רשימה מסודרת תוכלו לצלוח את התהליך על הצד הטוב ביותר וכמובן לא לפספס דברים קטנים בדרך.

שברו קירות וצרו מרחב

מרחב הוא דבר מבורך ויוכל לתת לכם אור בעיניים תרתי משמע, כלומר גם מרחב גדול וגם מואר על ידי אור שיכונס משני הכיוונים, לכן, תמיד כדאי לשקול אופציה של חיבור המטבח והסלון יחד כדי ליצור חלל גדול ומרווחים שרק יועילו לכם.

נצלו כל פינה בתבונה

עיצוב פנים בצורה נכונה מתחיל מניצול של כל חלל בצורה נכונה, אך בטוב טעם כדי שלא ייוצר עומס. נצלו את המסדרון לצורך אחסון מעילים ומטריות לדוגמא, או נצלו פינה קטנה בבית כדי להניח בה שידה קטנה ועליה אביזרי נוי או בכלל החיו כל פינה משמימה לפרקטית ומוארת.

1001272_573300652717517_748501186_n

תאורה נכונה

לתאורה יש השפעה רבה על מראות הבית ולה יש תפקיד חשוב בתהליך עיצוב פנים, לכן חשוב להשקיע גם בגופי תאורה לצורך קבלת חלל יפה ומרשים, אך גם במנורות עצמן – החל מבחירת צבע התאורה והעוצמה שלה בצורה נכונה ומתאימה לכל סיטואציה.

הפריטים הקטנים שעושים את ההבדל

לעיתים הפרטים הקטנים הם אלה שיכולים לעשות שינוי גדול בחלל ולהפוך אותו מעוד חלל סטנדרטי ליוקרתי ומזמין. לכן, הקדישו זמן לביצוע שינויים קטנים והצבת פרטי נוי דקורטיבים בחלל.

צבעים

לצבעים יש השפעה רבה על נראות החלל לטוב ולרע, הרי מצד אחד שילוב נכון של צבעים יוכל להקנות לכם חלל מרשים ויפה, כזה שנעים להיות בור ומצד שני שימוש לא נכון בצבעים יוכל לגרוע מהחלל ולהפוך אותו לצבעוני מידי ופחות מזמין. לכן, חשוב לבחור צבע מתאים של כל אלמנט או רהיט שאתם מוסיפים לחלל, כך שהוא ישתלב בצורה נהדרת עם יתר האלמנטים בחלל.

צרו מרכז עניין

התמקדו בפריט אחד מעניין בחלל, כזה שימשוך את כל תשומת הלב, בין אם מדובר בפינת ישיבה מעניינת או יצירת אומנות מרשימה שתמשוך אליה את העין, ועצבו אותו בצורה נקייה, כך שלא ייווצר עומס בחלל.
[/av_textblock]

[av_heading tag='h4' padding='10' heading='עיצוב פנים עם סטודיו Indesigns, השאירו פרטים באמצעות הטופס' color=" style=" custom_font=" size=" subheading_active=" subheading_size='15' custom_class="][/av_heading]

[av_codeblock wrapper_element=" wrapper_element_attributes=" custom_class="]
[contact-form-7 id="3621" title="טופס צור קשר – עמודים פנימיים"]
[/av_codeblock]

[av_social_share title='שתפו את הפוסט ' style='minimal' buttons='custom' share_facebook='aviaTBshare_facebook' share_twitter='aviaTBshare_twitter' share_pinterest='aviaTBshare_pinterest' share_gplus='aviaTBshare_gplus' share_mail='aviaTBshare_mail' custom_class="]

[/av_one_full]

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן