עיצוב חדר אמבטיה

עיצוב חדרי אמבטיה

חדרי אמבטיה מעוצבים

חדר האמבטיה הוא חדר בו אנו מתפנקים בסוף היום ושוטפים את תלאות היום מגופנו, כך שעליו להיות פרקטי, נינוח ומזמין.

בשנים האחרונות נראה כי עולם הכלים הסניטריים שינה את פניו ואת האמבטיות הרגילות תפסו אמבטיות מרשימות ורחבות המדמות מעט מתקני ספא מפנקים בצימרים יוקרתיים.

גם את המקלחונים הפשוטים מחליפים בגאווה מקלחונים מעוצבים על פי הטרנדים האחרונים, אם זה מקלחונים פינתיים עם מוטות פינוק יוקרתיים,
דלתות נפתחות אטומות ליציאת מים ובכלל מגוון רב של עיצובים מרשימים.

בדיוק בשביל זה עיצוב חדר אמבטיה הוא המקום בוא תוכלו להגשים את החלומות בחדר האמבטיה.

כאשר מבצעים עיצוב חדר אמבטיה, חשוב לשים לב לכמה פרמטרים חשובים:

בחירת חומרים איכותיים

עיצוב חדר אמבטיה בצורה נכונה, מתחיל בבחירת חומרים איכותיים המתאימים בקפידה ללחות והרטיבות השוררים באופן יום ימי בחלל. שהרי שימוש בחומרים שאינם איכותיים או באיטום לא מוצלח, יביא לידי בקטריות וחיידקים והצטברות של כתמי עובש. לכן, עיצוב חדר האמבטיה מבצעים רק עם חומרים איכותיים ביותר ללא פשרות.

בחירה בין אמבטיה למקלחון

בחירה זאת היא ללא ספק קשה, שהרי הכל עניין של גודל החלל. כמובן שאם יש ברשותכם חלל גדול כדאי לשלב אמבטיה מפנקת, אך אם אין ברשותכם חלל גדול, תוכלו להתקין מקלחון. עיצוב חדר אמבטיה עם מקלחון, יוכל להיות מרשים ומזמין. אך כמובן שיש לבצע בחירה נכונה של עיצוב פנים ולשמחתנו כיום יש לא מעט מקלחונים מרשימים שעיצובם המרשים אינו נופל כלל מעיצוב אמבטיות.

בחירת ריצוף וחיפויים

כידוע, לריצוף וחיפויי קיר יש משמעות רבה בעיצוב חדר אמבטיה, לכן בחירה של ריצוף וחיפויי קיר חייבת להיעשות בצורה נכונה ובשילובי צבעים שיקנו לחלל שיק מיוחד ומזמין. ברוב המקרים בעלי בתים בוחרים אריחי קרמיקה או גרניט פורצלן בגווני לבן סטנדרטיים, אך עם התקדמות התחום ניתן למצוא מגוון חיפויים מרשימים בגוונים ודקורציות כיד הדמיון.

בחירת מוטות פינוק לאמבטיה

בתהליך עיצוב חדרי רחצה, יש צורך לבחור גם במוטות פינוק, אך כידוע, המוטות פינוק של היום הם לא המוטות שהיו בעבר וכיום ניתן למצוא מוטות פינוק מפנקים ומעוצבים בקפידה. תוכלו לבחור מוטות מעוצבים ואפילו בשילוב עם מנורות לד מרהיבות.

שמרו על קשר

לצפייה בפרוייקטים נוספים לחצו לייק בקבוצת הפייסבוק

דילוג לתוכן