עיצוב דירת קבלן

עיצוב דירת קבלן

עיצוב דירת קבלן שונה מעיצוב דירה קיימת. היא מאפשרת להיכנס לדירה חדשה בצורה המותאמת ביותר לצרכי הדיירים. אז אם קניתם דירה מקבלן וודאי עברתם על המפרט של הדירה. אם שמתם לב שלא הכל תואם במדויק לצרכים שלכם, אתם לא צריכים להתפשר. כבר בשלב הזה חשוב שתיעזרו במתאמת שינויי דיירים. למתאמת שינויי הדיירים תפקיד חשוב בתהליך עיצוב דירת הקבלן ועל כך נפרט במאמר שלפנינו.

עיצוב דירת קבלן - תכנון וליווי מקצועיים

כאשר בוחרים בליווי של מתאמת שינויי דיירים, מבטיחים תיאום מקצועי מול הקבלן ואנשי המקצוע.  כך שאם תידרש הזזה של נקודת חשמל, היא תתואם מול החשמלאי. שבירת קיר תתאפשר רק לאחר אישור מהנדס וכן הלאה. הקבלן יקבל את תכנית השנויים המלאה ויבצע אותם בצורה מסודרת. התיאומים הנדרשים יגיעו אליו בתהליך עבודה מובנה, שכולל אישורים, תיאומים ואספקה של חומרי גלם. אבל הכי חשוב, מתאמת שינויי הדיירים דואגת שכל התהליך יתבצע בהתאם ללוח הזמנים של הפרוייקט. התהליך מגשר בצורה מקצועית בין הדיירים לקבלן, כך שכולם יקבלו מענה נכון.

עיצוב דירות קבלן – כיצד מתבצע התהליך?

כאשר קונים דירה מקבלן היא מגיעה עם מפרט מובנה. כל שלבי הבניה כבר תוכננו בקפידה מול אדריכלים, חשמלאים, הנדסאים ועוד. אך חשוב להבין שמפרט שמתאים למשפחה אחת לא בהכרח יתאים למשפחה אחרת. לכן, יש לעדכן על השינויים הרצויים עוד לפני תחילת הבניה. את מי הדיירים צריכים לעדכן? את הקבלן כמובן. אבל לא תמיד לקבלן יש את הזמן והיכולת להבין לעומק את הצרכים של הדיירים. בנוסף, יש לתאם את השינויים מול כל הגורמים הנדרשים לבצע הזמנה של חומרי גלם ולעמוד בלוח זמנים צפוף. לכן, מומלץ להיעזר בליווי מקצועי וכאן נכנס התפקיד של מתאמת שינויי הדיירים.

עיצוב דירת קבלן 4 חדרים

עיצוב דירת קבלן 4 חדרים עם סטודיו אינדיזיינס ברשות אינה פלמזנסקי. סטודיו אינדיזיינס מומחים בעיצוב דירת קבלן 4 חדרים ברמה הגבוהה ביותר. לרשותינו הכלים הנדרשים והידע כדי להתאים לכם את הדירה באופן שתתאים בצורה האופטימלית לצרכים שלכם. אינה פלמזנסקי הינה מתאמת שינויי דיירים והיא תתכנן עבורכם את הדירה מול הקבלן והרשויות עד לרגע קבלת המפתח.

אנחנו בסטודיו אינדיזיינס מבינים את הקושי לעיתים להתנהל מול הקבלן ולכן אנו נשמח לתווך בינכם לבין הקבלן. נשמח ללוות אתכם בכל תהליך עיצוב דירת קבלן 4 חדרים משלב התכנון ועד השלב הסופי תוך תשומת לב לכל הפרטיים הקטנים ועמידה בזמנים.

עיצוב דירת קבלן 4 חדרים – סיפור מקרה

דירת קבלן בת 4 חדרים במגדל יוקרה בגבעתיים הותאמה במיוחד לאיש עסקים המתגורר בגפו והוסבה לדירת 3 חדרים לטובת סלון ופינת אוכל מרווחים יותר.

מבין דרישותיו היה לקבל בית מינימליסטי ואסטתי ,כך שיהנה מהנוף המשתקף מתוך קירות המסך בקומה ה- 43.

המטבח תוכנן בהקפדה והותאם אישית, חזיתות המטבח תוכננו בגוון אפור גרפיט בשילוב עם עץ אגוז אפריקאי ומשטח שיש שחור.

חלל הסלון ופינת האוכל הופרדו באמצעות רהיט דו צדדי אשר מעניק הפרדה אוורירית לחלל הבית תוך הכנסת מראה יוקרתי. מצד אחד ספריה דקורטיבית הכוללת אזורי אחסון לפינת 

אוכל מצדו השני קיר טלויזיה מרשים משולב קמין.

קיר הכניסה וקיר פינת האוכל חופו באריחים גדולים הממחישים את התקרות הגבוהות בדירה.

הצבעוניות של עץ האגוז בשילוב עם צבע האפור על גווניו יצרו בדירה הרמוניה עיצובית חמימה לצד מראה  דרמטי יוקרתי.

עיצוב דירת קבלן 5 חדרים – סיפור מקרה

לאחרונה פנתה אלי משפחה צעירה ומקסימה עם 2 ילדים קטנים. במטרה שאלווה אותם בכל תהליך עיצוב דירת 5 חדרים חדשה בראש העין.
ליווי מלא החל מתקופת הבניה ועד לאחר קבלת המפתח.

כבר מההתחלה זיהיתי את טעמם המיוחד של בני הזוג. מבין הדרישות בשלב הראשוני היה לתכנן שירותי אורחים,

חדר עבודה עבור הבעל וסוויטת הורים מפנקת.

כמו כן, בתהליך עיצוב דירה חדשה חשוב לתת מענה לאחסון.
לכן אחד הפתרונות אשר תוכנן היא נישה לארון מעילים ונעליים בכניסה לדירה.

בנוסף, תוכנן סלון רחב ומטבח בדגש על מקומות האחסון תוך שמירה על מראה נקי ומינימליסטי. לצורך כך, בוטלה מרפסת השירות לטובת הגדלת המטבח.
מקלחת האורחים בוטלה וחלקה הוסב לשירותי אורחים וחלקה סופח לטובת חדר עבודה מרווח.

ביחידת ההורים פתח הכניסה לחדר הוסת מעט הצידה על מנת להקנות תחושת פרטיות.

את סגנונה העיצובי של הדירה הנחתה אהבתם של בני הזוג לבטון. ולכן הריצוף, החיפויים ואף ארונות הרחצה והמטבח עוצבו במראה של הבטון לגווניו.

על מנת לרכך את המראה של הבטון שנתן את הטון הצבעוני בדירה ,נעשה שימוש בחומרים טבעיים כגון: עץ בהיר, בדים רכים ושטיחים בשילוב עם תאורה חמה וייחודית.

קיר פינת האוכל קיבל צבעוניות שונה המקשרת בין גווני הבטון אפורים לבין גווני העץ החומים בדירה.

עיצוב סלון מטבח ופינת אוכל בחלל אחד בדירת קבלן

אם בעבר המטבח ופינת האוכל היו חלק אחר בבית והוקדש להם חדר נוסף, כיום נהוג שהמטבח ופינת האוכל ביחד עם הסלון. בעצם מדובר בעיצוב חלל אחד, חלל נוח יותר, מזמין יותר שמשלב את כל העולמות ביחד. ניתן לבשל ולארח בו זמנית, ניתן לאכול ולצפות בחדשות תוך כדי. חלל אחד משרה תחושה של דירה גדולה יותר, מעוצבת יותר, נוחה יותר ולכן זה הפך לפופלארי בשנים האחרונות לעצב דירה עם מטבח, פינת אוכל וסלון בחלל אחד.

בסטודיו אינדיזיינס תוכלו לקבל טיפול מקצועי ומענה יעיל, העונה לצרכים שלכם ומתואם מול הקבלן המבצע. צוות הסטודיו בראשות אינה פלמזנסקי המתמחה בשינוי דיירים מבצעים את העבודה על הצד הטוב היותר תוך כדי שהם מתעדכנים בטרנדים החדשים בעולם העיצוב. אינה פלמזנסקי מומחית בעיצוב סלון מטבח ופינת אוכל בחלל אחד בדירת קבלן תשמח להפוך את הדירה שלכם לדירה שתמיד חלמתם עליה.

עיצוב דירה חדשה

עיצוב דירה חדשה הוא חלק חשוב ביצירת בית נוח ומסוגנן. בעזרת עיצוב נכון, תוכלו להפיק את המרב מהחלל שלכם וליצור סביבת מגורים אסתטית ופונקציונלית כאחד. החל מבחירת הצבעים הנכונים ועד לבחירת פריטי ריהוט. אנחנו בסטודיו INDESIGNS בראשות המעצבת אינה פלמזנסקי נשמח לעמוד לשירותכם ולעצב עבורכם דירה מהחלומות. אנו דואגים להתעדכן בכל עת בחידושים האחרונים הן בעולם העיצוב והן בחזית הטכנולוגית.

נשמח לעצב עבורכם דירה מודרנית יותר ונוחה יותר – דירה שמשלבת חללים פתוחים, מכשירי חשמל חסכוניים באנרגיה וכמובן שפע של תאורה טבעית לאורח חיים בר קיימא יותר. על ידי שילוב של כל האלמנטים הללו יחד עם פתרונות עיצוב יצירתיים ובחירת ריהוט מודרני, ניצור  עבורכם חלל מגורים ייחודי עם איזון מושלם.

מהות תפקיד מתאמת שינויי הדיירים

מתאמת שינויי דיירים מגשרת בין הדיירים לקבלן, היא יודעת לזהות את הצרכים של הדיירים ולתת להם מענה מקצועי. בנוסף, היא מלווה אותם לאורך כל הפרויקט, החל מפתיחת התיק ועד לקבלת המפתח. הליווי הוא מתמשך, בתחילתו הוא כולל איפיון והיתכנות של כל השינויים הרצויים (ישנם שינויים שאינם ברי ביצוע). לאחר מכן מתבצע תכנון אדריכלי שמציג את העיצוב מחדש ובהמשך נדרש תיאום מול הקבלן והגורמים המקצועיים בשטח.

כיצד בוחרים שירות מתאמת שינויי דיירים

חשוב מאד לבחור בחברה וותיקה, כזו שמאחוריה עומדים מספר רב של פרוייקטים שבוצעו בהצלחה. מתאמת שינויי הדיירים צריכה להבין את התהליך, לדעת מה הוא כולל ולנהל אותו נכון.

בסטודיו אינדיזיינס תוכלו לקבל טיפול מקצועי ומענה יעיל, העונה לצרכים שלכם ומתואם מול הקבלן המבצע. צוות הסטודיו בראשות אינה פלמזנסקי המתמחה בשינוי דיירים מבצעים את העבודה באמצעות כלי ניהול מתקדמים ביותר. הם מאפשרים לקבלן לקבל גישה לפרויקט בשקיפות מלאה ומתואמת לאורך כל השלבים.

דילוג לתוכן