טיפים לעיצוב הקליניקה שתמיד חלמתם עליה

עיצוב פנים חכם ומדויק לבית ולעסק שלך

עיצוב קליניקה הוא אחד האתגרים הגדולים עבור מעצבי פנים ואדריכלים, הרי עיצוב קליניקה שונה מעיצוב בתים או משרדים ועליה לשדר מראה אסתטי, אך בד בבד עליה להיות מזמינה, מרגיעה, בעלת גישה נוחה למטפל ולמטופל ולשדר אווירה יוקרתית המותאמת לאופי הפעילות המתבצעת בקליניקה.

בין אם מדובר על עיצוב מרפאות, חדרי מסאג' או מכון קוסמטי או בכלל עיצוב קליניקה של פסיכולוגים חשוב לזכור לאורך כל תהליך העיצוב כי מדובר במקצועות רגישים מעט, כך שיש צורך להתייחס גם למטפל וגם למטופל בהתאם. מעבר לעניין זה, חשוב להתאים את החלל לאופי המטופלים המגיעים לקליניקה, אם זה ילדים או קשישים או אנשים צעירים.

אינה פלמזנסקי מעצבת פנים מתמחה בעיצוב קליניקות באופן מקצועי ומרשים,
עיצוב פנים איכותי וייחודי לקליניקה – למידע נוסף לחצו כאן

עיצוב קליניקה במרכז הארץ

אז מה חשוב לדעת לפני שמתחילים במלאכת עיצוב קליניקה?

אז בואו נתחיל מהאלמנטים החיוניים. ראשית, יש צורך לעצב קליניקה נעימה ומזמינה, אך גם פרקטית ופונקציונאלית ככל האפשר, יש צורך למצוא פתרונות אחסון יצירתיים לכל אביזרי הטיפול שאותם זקוקים המטפלים והעדיפות היא שהם יהיו כמה שיותר נגישים. יש צורך לעצב פינת המתנה מזמינה ונוחה בה המטופלים יוכלו לשבת בנוחות מרבית, לשים דגש על חדר טיפולים נוח ומרווח ולמעשה לנצל את החלל באופן מיטבי, כך שמצד אחד הוא לא יראה עמוס מידי וישדר מראה מרווח ואסתטי.

כיצד תוכלו לנצל את החלל וליצור תחושת מרחב בקליניקה?

ראשית, יש לשים לב לנושא האחסון ולמצוא פתרונות אחסון יצירתיים שלא יעמיסו על החלל כמו – מגירות קטנות, מדפים, כוורות, שידות וכך הלאה. על מנת להשיג מראה מרווח ונקי, תוכלו להיעזר בגוונים בהירים שתפקידם הגדיל את החלל וליצור אשלייה של חלל גדול ומרווח. מעבר לכך, תוכלו לשלב מראות שאף הן יכולות להגדיל את המרחב וליצור מראה מרווח וגדול.

הוספת פרטי נוי

ניתן להוסיף מגוון פרטי נוי בחלל, אך כמובן בטוב טעם ובצורה שתתאים בקפידה לאופי פעילות הקליניקה ולשדר אווירה מרגיעה וביתית. האופציות לקבלת מראה זה הוא שילוב של האלמנטים הבאים: הוספת וילונות בהירים בחלל, שטיחים, עציצים ירוקים, תמונות מרגיעות על הקירות ועוד מגוון פריטים נוספים.
[/av_textblock]

[av_hr class='invisible' height='30' shadow='no-shadow' position='center' custom_border='av-border-thin' custom_width='50px' custom_border_color=" custom_margin_top='30px' custom_margin_bottom='30px' icon_select='yes' custom_icon_color=" icon='ue808' font='entypo-fontello' custom_class=" av_uid='av-5qxxl3']

[av_image src='https://www.indesigns.co.il/wp-content/uploads/2016/03/2016-03-20-4.jpg' attachment='3792' attachment_size='full' copyright=" caption='yes' styling='no-styling' align='center' font_size='28' overlay_opacity='0.4' overlay_color='#000000' overlay_text_color='#ffffff' animation='no-animation' hover='av-hover-grow' appearance=" link='page,3603' target=" title_attr=" alt_attr=" lazy_loading='disabled' id=" custom_class=" template_class=" av_element_hidden_in_editor='0' av_uid='av-hbsuf' sc_version='1.0' admin_preview_bg="]
בואו לעצב את הקליניקה שלכם! לחצו להשארת פרטים
[/av_image]

[av_social_share title='שתפו את הפוסט ' style='minimal' buttons='custom' share_facebook='aviaTBshare_facebook' share_twitter='aviaTBshare_twitter' share_pinterest='aviaTBshare_pinterest' share_gplus='aviaTBshare_gplus' share_linkedin='aviaTBshare_linkedin' custom_class=" av_uid='av-38j9dj']

[/av_one_full]

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן