שלוש טעויות נפוצות בתכנון מטבח

אי אפשר?

אופנת תכנון האי במטבח החלה בסוף שנות התשעים ומאז הפכה לחלומם הרטוב של כל בשלן או בשלנית ואף כסמל לסטטוס. תרומתו גדולה כיוון שהוא מעניק בנוסף לאזור ישיבה גם משטח עבודה ושטחי אחסון נוספים במטבח אך, לא בכל מטבח אפשרי למקם אי, אלא אם מדובר במטבח מספיק מרווח המאפשר לשמור על מרחקים תקנים של לא פחות ממטר ועשרה בין האי לבין יתר ארונות המטבח.

אי מעוצב במטבח

מטבח טרנדי

טרנדים כמו מטבח בצבעים עזים או טקסטורות מקבעות צצים בחברות המטבחים בתדירות גבוה. מכיוון שמדובר במטבח המהווה חלק מהעיצוב המרכזי בבית ומתוכנן לטווח הרחוק, עדיף לבחור בעיצוב מטבח קלאסי שיוכל להתאים לעוד שנים רבות. ואם אתם בכל זאת חובבי טרנדים ואופנה מושבעים, אפשר ליישם אותם בפרטים קטנים שניתן להחליף בקלות כמו מכשירי חשמל, כלי מטבח צבעוניים ,ברזים וידיות לארון.

עיצוב מטבח מודרני

מטבח חשמלי

נשמע מעניין – דחיפה קלה, והמגירה חוזרת למקומה לבד בטריקה שקטה. בנוסף קיימים גם מערכת ארונות קיר שלמה עם אותו מנגנון ,אך נגיעה מקרית וקלה בלבד והחזיתות משתוללות – הארונות עלולים להיפתח באגרסיביות ולפגוע בכל מי שרק נמצא או סתם עבר לידם.

המנגנון מיותר במיוחד כשמדובר בבית המגדל בעלי חיים. כל נגיעה של זנב או כף רגל של חיית המחמד עלולה לשלוף עליהם בעוצמה את מגירות המטבח.
ואם בכל זאת מתעקשים על הטרנד הטכנולוגי, עדיף להתקין את המנגנון החשמלי בארונות העליונים בלבד.

עיצוב מטבח חשמלי

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן